Jouw bedrijfsverhaal is er één om met de wereld te delen. Hoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep jouw verhaal leest, onthoudt en ook nog eens actie onderneemt?
Het is hoogtijd om jouw teksten af te stoffen.
Er is iets magisch met teksten. Eén zin, een woord of zelfs een letter kan al een heel andere betekenis geven aan wat er precies verteld moet worden.
Wat wil jij jouw (potentiële) klanten nu eigenlijk precies vertellen? En wat verwacht jij dat ze met jouw verhaal gaan doen?
Jij een vlotte babbel - ik een vlotte pen.
En die zet ik graag voor jouw bedrijf op papier!
Met een tone of voice document leggen we de schrijfstijl van jouw merk vast. Hiermee creëer je een herkenbaar merk, in de taal die jouw doelgroep begrijpt.
Je teksten op je website moeten lekker weglezen. Maar ook converteren. En het liefst ook goed vindbaar voor de zoekmachines. Krijg je al tekstuele jeuk? Ik niet.
Spinnen in het web zijn er genoeg. Met een creatieve vacaturetekst zorg je ervoor dat je nieuw talent of ervaren collega's aantrekt. Ik schrijf 'm met plezier voor je!
Jouw verhaal delen via de krant, op een publicatieplatform of vakblad? Geef mij het onderwerp & de invalshoeken en ik ga aan de slag.
Staat jouw antwoord er niet tussen? ;-)
Neem dan even contact op, ik help je graag verder!