Data kán de sleutel zijn tot het succes van jouw marketing inspanningen. Zolang je deze maar weet te vinden, te begrijpen & toe te passen voor je optimalisaties.
Jouw data inzichtelijk én begrijpelijk maken?
Campagne- of website data verzamelen is één ding. En dan komt pas de echte uitdaging: alle data op één plek krijgen en deze weten te vertalen naar begrijpelijke inzichten. Data liegt namelijk niet - maar je kan het wel flink mis-interpreteren als je niet echt weet wat het je vertelt.
Door honderden campagnes en websites opgezet te hebben, heb ik tal van (marketing) data verzameld, geanalyseerd en gebruikt voor mijn optimalisaties. Van maandelijkse rapportages tot real-time dashboarding.
Is jouw data op dit moment nog een wirwar aan losse getallen? Daar weet ik wel raad mee!
Anno 2025 is dé marketing-uitdaging om data op een privacy vriendelijke manier te verzamelen. Met de juiste consent zorg ik dat jij kwalitatieve data verzamelt.
Door de verzamelde data in een logische taal te verklaren, trekken we samen de juiste conclusies en leren we hoe we de campagnes nóg beter kunnen opzetten.
Met een op maat gemaakt Looker Studio dashboard heb jij altijd inzicht in real-time data. En natuurlijk met alleen maar de cijfers die er toe doen voor jouw campagne of website.
Door kwantitatieve én kwalitatieve data aan elkaar te koppelen, verbeter ik je website. Met meer conversies als resultaat.
Staat jouw antwoord er niet tussen? ;-)
Neem dan even contact op, ik help je graag verder!
Zeker niet. Begrijp me goed: ik vind data ontzettend waardevol. Maar, data moet logisch verstand en onderbuikgevoel bevestigen. En daarnaast zijn er basisprincipes gebaseerd op psychologische marketing. Mede dankzij cursussen zoals Conversion XL te volgen kan ik ook jouw marketing analyseren zonder data.