Je website moet 'smoelen', snel laden en op alle apparaten goed werken. Oh ja: én de formulieren moeten ook nog ingevuld worden.
Heb je vraagtekens hoe jouw website presteert - en hoe dit beter kan? Dan duik ik graag in jouw website systeem.
Aan de buitenkant zie je vaak niet in één oogopslag hoe je systeem van binnen eigelijk werkt. Terwijl dat ontzettend belangrijk is: een gezonde website aan de achterkant = optimale prestaties aan de voorkant.
Van de standaard Wordpress-website tot custom CMS-systemen. In de afgelopen jaren heb ik zowel aan de voor- als achterkant aan websites gesleuteld. De kennis die ik daarmee - en de nodige cursussen - heb opgedaan, zet ik graag in om jouw website beter te laten werken.
Inzicht in je website begint met inzicht in je data. Ik koppel kwantitatieve data aan kwalitatieve data, zodat we écht weten wat er zich afspeelt op je website. Vanuit hier kunnen we de volgende stap zetten.
Of je nu een op maat gemaakt systeem of een 'eenvoudige' template website hebt: ik adviseer je hoe je er meer uit kunt kunt halen. Vaak kunnen we samen een en ander al optimaliseren; soms heb je de websitebouwer nodig.
Dat je website er goed uit ziet is fijn. Nu nog mensen vinden die je website ook daadwerkelijk zien! Met een doordacht campagne plan bereiken we samen je doelgroep. Zonde anders, van zo'n parel van een website. ;-)
Soms is het op alle fronten (investering + prestaties) beter om terug te gaan naar de tekentafel. Ik zorg dat jouw Wordpress website doet waarvoor een website moet dienen: jouw bedrijf 'verkopen'.
Staat jouw antwoord er niet tussen? ;-)
Neem dan even contact op, ik help je graag verder!
Zeker niet. Begrijp me goed: ik vind data ontzettend waardevol. Maar, data moet logisch verstand en onderbuikgevoel bevestigen. En daarnaast zijn er basisprincipes gebaseerd op psychologische marketing. Mede dankzij cursussen zoals Conversion XL te volgen kan ik ook jouw website analyseren zonder data.